SELAMAT TAHUN BARU

amaran.....
anda adalah diharamkan untuk membaca tulisan ini jikalau hati anda terguris dan menyampah dengan tulisan aku nih....
baik jangan baca....
tapi kalo nak baca aku tak paksa....
selamat membaca tulisan sampah yang entah apa-apa....... 

AKU mengakhiri tahun baru pada hari ini dengan ucapan, selamat tahun baru.... 
semoga anda tidak menjadi babi dan membabikan diri dengan babi babi yang ada..... 
semoga anda tidak dikencingi dan mengencingi orang , 
tapi kalo kencing berdiri paling kurang pon kena sebat oleh malaikat kat dalam kubur.... 

matlamat hidup....... 

aku nak jadi kaya, dapat beli kepala kepala babi yang jual babi babi laknat di pasaran, 
yang jadi celaka dlm urusan duniawi...
yang menjadi pelesit dan hamba abdi setan durjana kafir laknattullah..... 
aku nak hidup senang....tak nak hidup susah...
sesekali ader jugak ciri ciri mata duitan dalam diri aku....demmmm...
aku mata duitan mungkin yer kot.....yer.... aku sudah berubah? 

ermmmm mungkin tidak pada sesetengah orang dan mungkin ya pada sebilangan besar manusia yang mengenali aku.....

kita tidak berubah...yang berubah mungkin suasana dan keadaan yang merubah manusia menjadi manusia celaka dan menjadi manusia jalang dimata pelacur dunia yang berkiblatkan nafsu iblis semata mata.....babi.... 

lahanat..... siapa lahanat....kau ....aku....ermmmm dia kot...iyer dia memang lahanat...durjana...pelesit....polong.....pocong.....sial lah ko..... setan gondol.... gondol...saper gondol....

ko pikirlah sendiri siapa gondol...orang gondol adalah org yang tidak berambut....ko nak jadi gondol...jadilah...nanti ko takder rambut...saper nak belai rambut ko?,...dia? belai rambut bawah ko boleh lah.....cibai..... 

itulah aku...suka mencarut pabila aku menjadi marah macam raksasa gorgom yang berperang melawan ultraman....

tapi aku tak zahirkan pada manusia...aku hanya zahirkan dalam tulisan aku sahaja...

org akan berpandangan serong dengan ko...so terimalah...
so saper suruh mencarut....ko ingat orang suker dengan ko....
ko dah macam jalang dah aku tengok...
membebel mencarut....puihh...tuiiii.... sekian terima kasih..... 

kalo aku nak mencarut rase tak cukup page nih...
nak meluahkan rasa hati pada manusia kuning yang berpaksikan nafsu anjing semata-mata....
diamlah ko betina jalang....
baik ko bersihkan diri ko dengan daun sirih yang bertemu urat....
harap ko mandapat seri dihujung layu.....  
entah aper aper aku mencarut dan membebel nih....
maaf ku pinta...aku budah bodoh yang baru belajar....
bodohlah kau...takder otak....tak berfikiran matang...senget.....suka mencarut padahal umor ko dah lanjut.....lanjut usia....mintak dijauh takder jodoh sampai ke tua...innalillah.........

Comments