PANTEK

NAK saja ku ucapkan kata kata nie dekat front line Air Asia...memang macam pantek...aku ditendang umpama bola dari satu kaunter ke satu kaunter....

macam cibai ader jugak....kalau ader belon yang lain selain dari air asia, dah lamer aku pilih. tetapi memandangkan hanya air asia sahaja belon yang bertemakan tambang murah maka ku pilih.

demi mengubati hati rakyat yang berpendapat ciput cam aku, maka ku pilih air asia. tetapi jikalau layanan yang tidak mesra dari petugas di kaunter check in yang mcm hampeh saper tak marah..aku pahamlah ko kerja macam gila babi. layan ramai orang tetapi kalo ko dah layan aku macam pantek saper tak marah..... aku nak resit aku sahaja, tapi ko tinggikan sore ko cam siput saper tak marah...sial lah ko ....dah lah bagi tak pandang muka aku, senyum pun tidak. memang ko lawa..body ko cun , nasi lemak ko ku kira lima posen, tapi kalo dah cmtuh perangai ko....mmg cam sial lah...muka lawa tapi perangai cam haram...pantek lah ko.... aku nak komplen, ko lak nak marah aku. suka hati aku lah nak komplen, yg ko nak tahu sangat aku nak komplen aper tu aper hal...ikut suka hati aku lah.....hak tuiii.... maaf...bahsa hari ini terlalu laknat untuk dibaca.....

Comments