a journey to korea - day 7

20 feb 2012 Perjalanan perlu diteruskan. Adul nd wife sudah mula melangkah pergi. Jadi perjalanan diteruskan tanpa adul. Kami bercadang untuk ke namdaemon. Aku, pudeen, mai, azrena dan azlinawati. Manakala yang lain bergerak menuju ke ehwa woman university street. Aku nak shopping hari sakan hari nie. Banyak lagi barang barang yang belum dibeli. So nak borong apa sahaja yang berkenan dihati. Selepas puas shopping di namdaemon, kami meneruskan perjalanan menuju ke gwangja sinjang market. Daripada namdaemon (haphyeon) station kami menuju ke jong no 5 ga station. Disinilah syurga bahi peminat peminat kain sutera. Terlalu banyak pilihan. Rambang mata bagi wanita wanita yang menggemari kain sutera. Aku berhasrat untuk menukar gaya untuk hari raya pada tahun ini. Kalau pada tahun tahun sebelum kain bercorak menjadi pilihan, tetapi pada tahun ini aku berhasrat utk memilih kain yang tidak bercorak. Color? Rahsia la. Hahahahah. Usai shopping di gwangjang kami bercadang utk balik terus ke rumah. Kami dah mcm pemborong barang barang dah nih. Penuh satu beg sorong mai. Sesampainya di rumah kami perlu berehat dahulu. Malam nanti nak ke dongdaemon lagi. Hajat nak shopping baju k pop la pulak. Heheheheheheh Kami tiba di dongdaemon market tepat jam 10 mlm. Aku bercadang utk membeli gajet dan seluar jeans. Manakala yg lain bergerak menuju ke martyle shopping mall. Selepas selesai aku bergerak menuju ke martyle. Baju kpop perlu dibeli. Dah bermacam cara aku nak begging harga. Dpt la sikit diskaun. Susah betul bila angsa dan ayam bercakap. Perjalanan balik diteruskan lagi. Kami berpecah. Sebab aku nak beli barang barang lain lain. Selesai shopping teus balik kerumah dan rehat sambil mengemas barang. Besok dah hari last. Nak beli aper lagi erkk? Nntilah aku fikirkan.

Comments

a.R said…
kitorang punyeee sebinier???? huhuhu~
JieJ said…
wahab, belikan aku kain juga bah..mcm time kita beli di terengganu tu..hehhe..satu pun jadilah..boleh kan oppa....hehhe
hahahahah....anji jiejah...lambat ba mau pesan....hahahah
Cik Muda....nanti bagi...ada tuh hahahahah